نخستین همایش هنرمندان صنایع دستی ترکمن با حضور بیش از ۴۰۰ بانوی گمیشانی به مدت ۳ روز در مجتمع اقامتی بوم گردی یمگو روستای قلعه جیق کوچک گمیشان برگزار شد.

**

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت :در فصل صید امسال ۱۱۷ قطعه بچه ماهی خاویاری نارس توسط صیادان گلستانی از تورهای ماهیگیری آزاد و در دریا رها شدند.

**

بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده گرگان به شاهرود (توسکستان) منطقه سرعلی آباد ۴ نفر مصدوم شدند.

حال مصدومان پس از انتقال به بیمارستان پنج آذر گرگان و انجام مداوا، مطلوب است.

**

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن رصد و پایش بازار و کسب اطلاعات از تمامی مراکز توزیع با هرگونه افزایش قیمت در خدمات سیستم سی ان جی برخورد خواهند کرد.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت : ۵ زندانی غیرعمد که به علت ناتوانی در پرداخت دیون مالی و مهریه زندانی بودند با کمک خیران و ستاد دیه و پا درمیانی اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان آزاد شدند.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با اشاره به این که ورود بخش خصوصی موجب تحول در بافت‌تاریخی گرگان شده گفت: ۲خانه تاریخی در این بافت که به واحدهای اقامتی و پذیرایی تبدیل شده اند به زودی و در سفر وزیر میراث فرهنگی افتتاح خواهد شد.

 کریمی همچنین از دستگیری ۴ حفار غیرمجاز در منطقه خالد نبی شهرستان کلاله خبر داد و گفت: این افراد برای گذراندن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

**

با حضور جمعی از اهالی هنر و فرهنگ مراسم رونمایی از شماره نخست دوره جدید ماهنامه بی‌محابا در خانه کتاب گرگان برگزار شد.

**

فرمانده انتظامی بندرگز از شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار و اعتراف آنان به ۲۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.