با حکم مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدولی روزبهان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی منصوب شد.

منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی در استان گیلان در راستای اهداف اقتصادی کشور سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۲ با افزایش محدوده این منطقه در پهنه آبی، خاکی و ساحلی سه شهرستان رشت، انزلی و آستانه اشرفیه در شمال ایران اهمیت راهبردی بیشتری یافت و در مسیر کریدور شمال – جنوب واقع است.

در پی این جابجایی گمانه زنی برای انتصاب رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزایش یافته و گفته می‌شود فرد جدید از درون سازمان انتخاب خواهد شد. 

برخی معاونان و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان جایگزین احتمالی روزبهان هستند که یکی از بانوان هم در جمع گزینه هاست. 

**

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کشاورزان و دامداران خواست تا از شخم زدن، ایجاد شیار و ورود دام غیرمجاز در اراضی ملی و مراتع خودداری کنند.

حبیب یاربزی اظهار داشت: با شخم زدن و ایجاد شیار در اراضی ملی و مراتع، بستر کشت غیرقانونی غلات فراهم می شود.

وی بیان کرد: ۷۴ قرقبان در آماده باش کامل بوده و با گشت زنی های شبانه روزی با متخلفان احتمالی برخورد می کنند.

**

پنجمین جشنواره هنری ققنوس در ۷ بخش و ۱۴ رشته ویژه دانشجویان با هدف شناساندن هنر متعهد و کشف استعدادهای هنری با روحیه انقلابی برگزار می شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان دی ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

**

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: امسال ۲۹۷ میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری شد که ۹۵ درصد آن در حوزه حمایتی مددجویان و مابقی در اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شد.

به گفته اسکندری در حال حاضر آزادشهر با ۲۷۱ درصد تحقق برنامه به عنوان شهرستان برتر حوزه زکات و کلاله با ۳۸ میلیارد ریال برترین شهر استان در جذب زکات است.

**
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مراسم اختتامیه اولین جشنواره گلدسته‌های سرو با عنوان (دعوت به نماز) ۶ آذر در گرگان برگزار می شود.

علی رمضانی اظهار داشت: این جشنواره در سطوح مدرسه، شهرستان و مناطق و سپس استان و کشور برگزار شد که در روز اختتامیه از ۲۲۸ نفر در بخش های تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، شعر، سرود گروهی، سرود همگانی، فیلم کوتاه، نمایش کوتاه، نرم افزار و وبلاگ تجلیل می شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.