غلامرضا بیکی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طغیان رودخانه های نوکنده در شهرستان بندرگز و گلوگاه در استان مازندران باعث شده بود تا آسفالت جاده در برخی مناطق تخریب و تردد در مسیر نوکنده - گلوگاه در لاین جنوبی برای ساعاتی بسته شود که با تلاش نیروهای عملیاتی و راهداری این جاده بازگشایی و موانع برطرف شد.

وی ادامه داد: همچنین لاین جنوب به شمال جاده گرگان - آق‌قلا به علت طغیان رودخانه در ورودی سوم روستای قربان برای ساعاتی بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری گرگان و آق‌قلا و پس از فروکش کردن آب رودخانه، این مسیر بازگشایی و تردد در این مسیر از سر گرفته شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با یادآوری تداوم بارش در استان از رانندگان خواست تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در هنگام رانندگی به سبب لغزنده بودن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: جاده آزادشهر- شاهرود که محور مهم و ترانزیتی استان محسوب می شود مه آلود است که با عبور جبهه هوای بارشی از استان، شاهد پایداری هوا در این محور خواهیم بود.

مهدی میقانی اظهار داشت: تردد در جاده های گرگان- شاهرود (توسکستان)، آزادشهر- شاهرود، علی آباد - آزادشهر و گالیکش - جنگل گلستان با وجود فروکش کردن باران با احتیاط در جریان است.

بارش شدید باران که از بامداد امروز یکشنبه در غرب و مرکز گلستان آغاز شده بود خسارتی در برخی مناطق از جمله شهر و روستاهای غرب استان وارد کرد که به گفته مدیرکل مدیریت بحران گلستان، میزان خسارت در حال بررسی است.

طبق اعلام هواشناسی گلستان بارش باران در این استان تا فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.