عباسعلی نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون با برداشتن نیوجرسی وسط جاده اصلی گلوگاه - کردکوی ، جاده به صورت دو طرفه و موقت بازگشایی شد و تردد خودروهای عبوری به کندی در این محور انجام می شود.

وی گفت که گروه های راهداری اعزامی به منطقه با چندین دستگاه ماشین آلات راهداری سرگرم پاکسازی سطح جاده از گل و لای هستند و پیش بینی می شود در چند  ساعت آینده این محور به طور کامل باز و تردد در آن نیز از سر گرفته شود.
نجفی افزود : احتمال بروز خسارت ناشی از سیل به سطح جاده های این استان به خصوص مناطق روستایی وجود دارد و پس از فروکش کردن باران ارزیابی خسارت های ناشی از سیل در سطح جاده ها انجام و اطلاعات لازم در اختیار مدیریت بحران استان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار می گیرد.
براثر بارش شدید باران که بیشترین آن در شهرستان گلوگاه با ۱۳۰ میلی متر گزارش شده است، مدارس این شهرستان در نوبت صبح تعطیل شد.

همچنین طبق گزارش مرکز مدیریت بحران استان مازندران براثر بارش شدید باران یک زن کهنسال در روستای لمراسک در شهرستان گلوگاه در شرق این استان مفقود و یک واحد مسکونی روستایی نیز تخرب شده است.
براساس گزارش هواشناسی بارش باران در این استان تا پایان هفته جاری به طور متناوب ادامه خواهد داشت
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.