علی اصغر احمدی روز پنجشنبه در حاشیه مانور بزرگ عملیات جاده‌ای مازندران در قائمشهر افزود : استان مازندران دارای چهار محور اصلی هراز ، سوادکوه ، کندوان و کیاسر است که در فصل بهار و تابستان با ترافیک سنگین مواجه می شوند و لازم است برای امدادرسانی سریع در این محورها که گاهی ترافیک در آنها بویژه با وقوع حوادث قفل می شود، امداد هوایی راه اندازی شود.

وی با اشاره به استقرار اورژانس هوایی در شهرستان آمل ، گفت : استاندار مازندران برای استقرار امداد هوایی در محورهای اصلی این استان مکاتباتی را با مسئولان کشوری داشته است که امیدواریم با دریافت پاسخ مثبت ، این خواسته محقق شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران طول محورهای اصلی مازندران را بیش از ۱۰ هزار کیلومتر اعلام کرد و وجود آمادگی در نیروهای امدادی و به روز بودن امکانات مرتبط در این مسیرها را به خاطر عبود سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر ضروری دانست.

وی گفت که مانور عملیات جاده ای برای آمادگی هر چه بیشتر دستگاه های خدمات رسان در شهرستان قائمشهر برگزار شده است تا آنان بتوانند خدمات بهتری را به آسیب دیدگان حوادث جاده ای ارائه دهند .

اصغری توضیح داد : مانور جاده ای اقدام پیشگیرانه است تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف دستگاه هایی خدمات رسان را بسنجیم و قطعا در راستای افزایش نقاط مثبت دستگاه های خدمات رسان اقدام و نسبت به رفع نقاط ضعف هم تلاش خواهیم کرد .

مانور بزرگ عملیات جاده ای مازندران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مسئولان شهرستانی در زیرگذر تقاطع غیرهمسطح الغدیر شهرستان قائمشهر برگزار شد .

علاوه بر نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای ، امدادگران هلال احمر ، آتش نشانی ، اورژانس و پلیس راه در این مانور شرکت داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.