عبدالرضا دادبود در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر گرگان اظهار داشت : کمیته راهبردی نظارت متشکل از تعدادی مدیران شهرداری گرگان و سایر فعالان رسمی حوزه بسکتبال استان تمام قراردادها و دغدغه های احتمالی مالی در خصوص هزینه کرد تیم بسکتبال شهرداری گرگان را رصد می کند و تلاش می شود تا همه مبالغ به درستی  و در محل مناسب هزینه گردد.

دادبود همچنین از اعضای شورای شهر و دیگر علاقه مندان به ورزش خواست در  بخش های مختلف تیمداری شهرداری مانند بخش نظارتی  شهرداری را یاری کنند و شهرداری از همکاری همه دلسوزان استقبال می کند.

 در این جلسه و بر اساس لایحه متمم بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان که شامگاه امشب دیشب شنبه مطرح و مصوب شد، اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال به اعتبارات منظور شده قبلی برای این تیم افزوده شد و بودجه بسکتبال شهرداری گرگان به رقمی معادل ۵۰ میلیارد ریال رسید.

 این  لایحه قبل از ارئه در صحن اصلی شورا در کمیسیون فرهنگی – ورزشی شورا مصوب شد اما  کمیسیون اداری – مالی شورا ایرادات  متعددی بر آن وارد دانست ولی در نهایت این لایحه به تصویب رسید.

  فائزه عبدالهی یکی از اعضای شورای شهر گرگان  در اعتراض به نحوه بررسی این لایحه و پس از رای گیری آن جلسه را ترک کرد و در ادامه نیز به سبب ترک تعدادی از اعضای شورای شهر ، جلسه رسمی و علنی شورای شهر از رسمیت خارج شد .

شورای شهر گرگان ۹ عضو دارد که برای رسمیت بخشی به جلسات آن  حضور حداقل شش عضو آن ضروری است.

 شهرداری گرگان سالهاست در رشته بسکتبال تیمداری کرده و در سال گذشته موفق به کسب نایب قهرمانی لیگ برتر ایران شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.