کاظم افشارچی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تعدادی از سمن ها در عراق موکب می زنند، افزود: بر این اساس شهرداری می‌تواند با این تشکل‌ها همکاری کند و این مهم برای سال های آینده نیز مورد توجه باشد.

مسعود مرادخانی، عضو دیگر شورای شهر زنجان نیز موازی‌کاری از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف را موجب هدر رفت بودجه عنوان کرد و گفت: اعتبارات باید به صورت متمرکز هزینه و از پراکنده‌کاری جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، لایحه مربوط به مشارکت مالی ۳۹۰ میلیون تومانی شهرداری در موکب‌های اربعین که در جلسه شورای شهر زنجان ارائه شد، پس از اظهار نظر اعضای شورا به تصویب نرسید.

یکی از اعضای شورای شهر زنجان در این مورد گفت: منابعی که به این بخش تخصیص یافته به شهروندان زنجانی تعلق دارد و شهرداری در هزینه کرد بودجه نقش مجری را دارد.

احمد نصیری افزود: منابع تخصیص یافته به این منظور باید از طریق ستاد اربعین استان هزینه شود.

وی اضافه کرد: ستاد اربعین  یک ستاد تشکیلاتی و قانونی است و شهرداری نیز در آن عضویت دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر زنجا ن نیز ادامه داد: دستگاههای دیگر عضو این ستاد نیز باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند درحالیکه شهرداری در این زمینه میدان دار است و اعضای دیگر آنگونه که باید و شاید مشارکت نمی کنند.

امامعلی دادخواه افزود: اگر بیشترین سهم در این ستاد به شهرداری اختصاص دارد پس این دستگاه باید نسبت به برپایی موکب و هزینه کرد آن اقدام کند.

در این جلسه همچنین موضوع مربوط به برون‌سپاری امور حفظ و نگهداری فضای سبز مناطق چهارگانه شهرداری زنجان نیز از دستور کار خارج شد.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.