سیزدهمین سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین (ع) و دومین سوگواره ارادت حسینی در سالن اصلی تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه نقاشی عاشورایی، خوشنویسی، ادبیات، آواها، فیلم، عکس، شعر، داستانک و دلنوشته عاشورایی از جمله موضوعات این رویداد فرهنگی و هنری بود .

**

دومین جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان برگزار و احکام روسای کمیته های شورا توسط هادی حق شناس استاندار گلستان اهدا شد.

در این شورا معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی به‌عنوان رییس شورای اطلاع‌رسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر شورا و جمعی از مدیران و روسای استانی به عنوان اعضای تشکیل دهنده ی این شورا هستند و طبق دستورالعمل اجرایی، کمیته های سیاسی، اجتماعی، زیربنایی و اقتصادی به عنوان کمیته های تخصصی شورای اطلاع رسانی به شمار می آیند.

**

نمایشگاه یک روزه آثار هنرهای تجسمی با موضوع قرآن و عترت  در گرگان برگزار شد.

 در این نمایشگاه محیطی، آثار برگزیده هنرمندان کشوری در قالب های عکس، نقاشی،خوشنویسی، نقاشی‌خط و طراحی با موضوعات قرآن کریم، فرهنگ نماز، آسیب های اجتماعی، صیانت از خانواده و موضوعات مرتبط با فرهنگ ایرانی اسلامی به نمایش درآمد.

**

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان "جواد قربانی" به سمت سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول منصوب و از خدمات "حجت الاسلام سید محمود میردیلمی" رییس پیشین این اداره قدردانی شد.

**

با هدف هم اندیشی و بهره مندی از قابلیت ها و ظرفیت های دستگاه های اجرایی همسو و فعال در حوزه فرهنگ و هنر و در آستانه برپایی سی امین جشنواره تئاتر استان و ایجاد فضای تعامل برای توسعه بیش از پیش فرهنگ و هنر، جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر گلستان با حضور اعضای شورا و نمایندگان دستگاه های همسوی فرهنگی برگزار شد.

**

نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار و  برنامه های شش ماهه دوم سال جاری، نیازسنجی های آموزشی و  بررسی دغدغه های اصحاب رسانه بررسی شد.

همچنین جلسه انتخاب اعضا هیات منصفه مطبوعات استان تشکیل و ۱۴ نفر به عنوان اعضا هیات منصفه مطبوعات استان انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.