مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در همایش زنان کارآفرین گلستان گفت: خسارت بانوانی که ابزار و یا کارگاه‌های آنان در جریان سیل ابتدای امسال آسیب دیده، جبران می شود.

فریبا نظری پورکیایی اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه های در دست اقدام وزارت کشور، رفع مشکل بیمه مشاغل خانگی به خصوص قالیبافان و فرش‌بافان است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی بزودی حل خواهد شد.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان گفت : با توجه به رتبه بالای استان در تولید محصولات کشاورزی باید رونق صنایع تبدیلی بیش از قبل مورد توجه بهره برداران کشاورزی و سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد تا محصولات استان همراه با ارزش افزوده به استان های دیگر و خارج از کشور صادر شود.

**

سومین کارگاه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور در شهر انبار الوم آق قلا افتتاح شد.

این پروژه  با هدف محرومیت زدایی و احداث واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده شروع به فعالیت کرده و قرار است ۱۰۰ واحد مسکونی برای مردم خسارت دیده بسازد.

فروش مصالح ساختمانی با قیمت تمام شده دولتی از دیگر فعالیت های این کارگاه در مناطق سیل زده است.

**

معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرگان گفت: بیش از ۳۰ درصد خوابگاه‌ های دانشگاه‌های علوم پزشکی فرسوده هستند.

سیما سادات لاری اظهار داشت: حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد خوابگاه‌ها نیز نیاز به بازسازی دارند که هر ساله به دلیل بالا بودن هزینه‌ها درصد کمی از آن‌ها بازسازی می‌شود.

**

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان درباره برنامه کمیته امداد برای اعزام مددجویان به سفر اربعین گفت: این نهاد در سال جاری با تخصیص بیش از ۵۳۵ میلیون تومان اعتبار، ۸۲۴ مددجوی گلستانی را به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌کند.

**

همزمان با روز جهانی کودک و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و مدیرکل بهزیستی گلستان مراسم اهدای ۱۵۰ کیف و کوله پشتی مدرسه به دانش آموزان بازمانده از تحصیل و واجب التعلیم مدرسه مهربانی گرگان و ۱۸۰ کیف و کوله به دانش آموزان گنبدی برگزارشد.

**

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از تعداد ۴۳۵ فقره شکایت مردمی رسیده به ستاد خبری این سازمان، ۳۶۸ فقره مربوط به کالا و ۶۷ فقره مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت های واصله در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به انواع نان، خودرو، و تلفن و پوشاک است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.