در دیدار نهایی این مسابقات عصر امروز جمعه و در مجموعه ورزشی ساحلی امام رضا (ع ) بندرترکمن، تیم ایران با ترکیب آقاجانی و فیروزفر به مصاف تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند رفت که در پایان با نتیجه دو بریک بازی را واگذار کرد و عنوان قهرمانی به نمایندگان تایلند رسید.

 در دیدار رده بندی دیگر تیم ایران با ترکیب سالمی و وکیلی با  نتیجه دو بر صفر در برابر تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن به برتری رسید و به مقام سومی این مسابقات بسنده کرد.

در رقابتهای مرحله نیمه نهایی که صبح امروز برگزار شد تیم آقاجانی و فیروزفر دو بر یک از سد سالمی و وکیلی دیگر تیم ایرانی گذشت و راهی فینال شد و در دیدار دوم هم تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند در دو ست تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن را شکست داد و به فینال صعود کرد.

دومین تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن با حضور ۹ تیم از ایران، سه تیم از ژاپن، دو تیم از تایلند، دو تیم از لهستان و یک تیم از سوئد از سه شنبه آغاز شد و بعد از ظهر امروز جمعه به پایان رسید.

سال گذشته و در دوره نخست این رقابت‌ها تیم ایران الف با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با پیروزی مقابل تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی به مقام قهرمانی دست یافته بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.