به گزارش ایرنا، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور روز سه‌شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: کار مرمت و بازسازی خانه‌های سیل‌زده در گنبدکاووس همچنان ادامه دارد و در این راستا ۴۰ واحد مسکونی جدید شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۰ واحد مسکونی سیل‌زده نیز توسط سپاه در گنبدکاووس در حال ساخت است و مرمت و بازسازی هشت مدرسه سیل‌زده هم برای استفاده دانش‌آموزان انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: این قرارگاه از ابتدای امسال تاکنون آبرسانی به ۲۰۰ خانوار روستایی با اجرای سه کیلومتر لوله‌کشی آب، آماده‌سازی و ساخت مدرسه چهار کلاسه و برگزاری کلاس‌های آموزشی پرورش دام سبک و سنگین ویژه برادران و پرورش مرغ بومی ویژه خواهران برای ۲۵۰ نفر را انجام داده است.

سرهنگ قاسم‌پور با پرداختن به نحوه آغاز جنگ تحمیلی توسط رژیم بعثی علیه ایران اظهارداشت: ۴۶ کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم از صدام برای براندازی جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند زیرا تقویت و گسترش تفکر انقلابی نظام اسلامی را برای خود خطرناک می‌دانستند.  

 وی افزود: ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) هشت سال به مقابله با رژیم بعثی پرداخت و پنج میلیون ایرانی در جنگ تحمیلی حضور داشتند و ۲۱۰ تا ۲۳۰ هزار شهید در این دوران تقدیم انقلاب اسلامی شده که یک سوم این شهدا بسیجی بودند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه از جمله نشست‌های سیاسی با رویکرد روشنگری، دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای گشت‌های محله محور رضویون، یادواره شهدا، نشست سبک زندگی اسلامی، مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان مردم مناطق محروم با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دیدار با ائمه جمعه در شهرستان در حال برگزاری است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۱۸۶۰/۳۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.