رضا محمدخانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که شامگاه دیروز در تایلند به پایان رسید، وحید ایمری و فرشاد پورفرزان، ملی‌پوشان فوتوالی گلستان در ترکیب تیم ملی ایران در دیدار فینال رقابت‌های جهانی بودند که با شکست مقابل فرانسه به این عنوان دست یافتند.

وی بیان کرد: کسب مقام دومی جهان، بهترین نتیجه تیم ملی فوتوالی ایران تاکنون است.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گلستان افزود: گلستان یکی از قطب های فوتوالی کشور است و همواره در تیم ملی رده های سنی گوناگون این رشته ورزشکار دارد. 

فوتوالی ورزشی بین‌المللی است که قوانین آن مثل والیبال بوده ولی همچون فوتبال با پا بازی می‌شود. 

محمدخانی به رونق ورزش روستایی در استان اشاره کرد و گفت: گلستان بیش از یکهزار روستا دارد که با وجود نیازمندی به فراهم شدن امکانات بیشتر در اغلب این مناطق ورزش به صورت جدی پیگیری می شود. 

به گفته وی، ظرفیت و پتانسیل بالای ورزشکاران روستایی ضرورت توجه به این مناطق را بیشتر کرده و این امیدواری را ایجاد می کند که با حمایت شاهد افزودن بر افتخارات ورزش گلستان در عرصه های جهانی و بین المللی باشیم. 

رییس هیات ورزش های روستایی گلستان اضافه کرد: گستردگی و تنوع ورزش در برخی روستاهای استان نیازمند توجه بیشتر برای بروز شایستگی ها است تا پیامد آن رونق هر چه بیشتر و پربارتر شدن فهرست افتخارآفرینان گلستانی باشد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.