به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در این خصوص گفته است که این کارخانه از دو سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف بین شرکا تعطیل شده بود اما با تلاش دادگستری استان و پس از چند بار نشست و بازدید از کارخانه، دوباره شروع به کار کرد.

به گفته وی، با آغاز فعالیت مجدد این واحد تولیدی که در بخش لبنیات فعال است، تا الان ۶۰ کارگر آن به کار بازگشته‌اند که با افزایش تولید، تعداد کارگران آن بیشتر می‌شود.

هاشمیان یادآور شده است که با فعال شدن مجدد این واحد تولیدی، تعداد واحدهایی که از ابتدای امسال تا الان با تلاش‌های صورت گرفته و برطرف شدن مشکلات، به چرخه تولید بازگشته‌اند به چهار واحد رسیده که زمینه بازگشت به کار ۳۷۰ کارگر را فراهم کرده‌اند.

به گفته وی، سال گذشته هم تعدادی واحد تولیدی غیرفعال استان گلستان به چرخه تولید بازگشتند که با فعالیت مجدد آنان زمینه اشتغال ۳۵۰ کارگر فراهم شد.

رییس کل دادگستری گلستان همچنین گفته است که مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در این استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی و برای رفع ان چاره اندیشی می‌شود.

به گفته هاشمیان، براساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان ها و واحدهای اجرایی ثبت هم اعلام شده، هیچ کارخانه یا ابزار و سایل تولید در استان  توقیف نمی‌شود.

 شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.