سیدرضا طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فضای اقتصادی کشور متاثر از تحریم‌های یک جانبه و ضد بشری استکبار جهانی است و این امر باعث شده تا حدودی مردم با مشکلات مواجه شوند ولی برنامه ریزی دولت در راستای مدیریت این برهه زمانی، نقشه های دشمنان انقلاب را با شکست روبرو ساخته است و روند رو به جلوی کشور به قوت خود باقی است.

وی بیان کرد: در ایام هفته دولت و با هدف تقویت فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان، ۱۲۵ طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغال  ۴۱۲ نفر افتتاح می شود که خود گامی بزرگ برای رفع بیکاری در شهرستان محسوب می شود و علاوه بر آن، عملیات اجرایی دو پروژه دیگر اقتصادی نیز با بیش از یک میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

فرماندار مینودشت افزود: در بخش عمرانی نیز در هفته دولت ۹۸ پروژه در حوزه های مختلف با اعتباری حدود ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۷ طرح دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به پتانسیل شهرستان مینودشت در بخش کشاورزی تصریح کرد: این شهرستان از توانمندی قابل توجهی در بخش کشاورزی و گردشگری برخوردار است و از همین رو نگاه مجموعه مدیریتی شهرستان در پروژه های سال جاری اغلب در این حوزه متمرکز شده است تا ضمن بهره برداری بیشتر از این پتانسیل، فضا را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده کند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی در این هفته خاطرنشان کرد: هفته دولت در سال جاری با برنامه های متنوع فرهنگی از جمله دیدار با خانواده معزز شهدا، غباروبی گلزار شهدا و جلسات متعدد فرهنگی و مذهبی همراه است و حضور مردم و مسئولان در این مراسم می تواند باعث رشد فرهنگی منطقه شود.

شهرستان مینودشت با ۸۵ هزارنفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد.

۹۴۳۳/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.