اعضای منتخب کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور به منظور بازدید از مناطق سیل زده و بررسی روند بازسازی، صبح امروز وارد استان گلستان شدند.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان به نقل از استانداری گلستان، دکتر "علی آقامحمدی" که همراه با اعضای منتخب کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور وارد استان شد، اظهار کرد: در واقع ستادی که از سوی سران قوا تشکیل شد، ماموریت های مختلفی در خصوص سیل داشت که یکی از آنها انجام کارها و اقدامات به صورت منظم بود.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری افزود: خوشبختانه سیر اقدامات صورت گرفته رو به بهبود است و این گروه جهت رصد فعالیت ها و رفع ضعف ها در منطقه حاضر شده است.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: توجه به بازسازی و بهسازی منازل مسکونی، حل مشکلات امکانات زیربنایی و همچنین توجه به زهکشی اراضی کشاورزی واقع در منطقه که مدنظر گروه کارشناسی است که بتوانند در گفتگو با مسئولین استانی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

اعضای منتخب کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور در بدو ورود به استان گلستان، از وضعیت روستاهای سیل زده در شهرستان آق قلا و روند بازسازی و بهسازی بازدید کردند.

شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از دیگر برنامه های سفر این کمیته به گلستان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.