رییس هیات بیلیارد و بولینگ گنبدکاووس چهارشنبه شب در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان این مسابقات یاشین هاشم زاده از تهران، مجتبی روحانی از خراسان رضوی، امیر عزت اللهی از مازندران و صالح باستان از گلستان با شکست دادن حریفان خود به مرحله کشوری راه یافتند.

معصومه جواهری افزود: رقابت های دور مقدماتی مسابقات پاکت بیلیارد به میزبانی گنبدکاووس با حضور ۲۶ نفر از استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان، مشهد و گلستان در دو گروه ۶ نفره و دو گروه هفت نفره از ۱۵ مرداد آغاز شد و چهارشنبه شب با معرفی چهار نفر به عنوان افراد برتر رقابت‌ها برای شرکت در مسابقات رنکینگ اصلی کشوری، به پایان رسید.

به گفته وی، مسابقات دور مقدماتی پاکت بیلیارد به صورت منطقه ای در استان های مختلف کشور در حال برگزاری است تا نفرات برتر هر منطقه برای شرکت در رنکینگ اصلی کشوری انتخاب شوند.

به گزارش ایرنا بیلیارد در فضایی سرپوشیده و بر روی میزی مستطیل شکل و به همراه گوی‌هایی که به آنها توپ گفته می‌شود و توسط چوب که با آن به توپ‌های بیلیارد ضربه زده می زنند، انجام می‌شود. 
بازی پاکت بیلیارد (ناین بال) با ۹ توپ شماره دار از ۱ تا ۹ و یک توپ سفید بازی میشود و توپ ها باید به ترتیب از کوچکترین شماره به آن ضربه زده شود و بازیکنی که به صورت قانونی توپ ۹ را پاکت کند، برنده است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.