معصومه جواهری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آرمین جباریان از گنبدکاووس، امین سبزی از لرستان، مصطفی حسینی از گیلان و رضا رضوانی از مازندران به عنوان نفرات برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات رنکینگ اصلی اسنوکر کشوری راه یافتند.

وی افزود: دور مقدماتی مسابقات رنکینگ کشوری بیلیارد در بخش اسنوکر ویژه مردان با حضور ۳۶ نفر از استان های تهران، مازندران، کردستان، گیلان، قزوین و گلستان از یکم تا پنجم مرداد به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد.

به گفته وی، افراد حاضر در این مسابقات در هشت گروه چهار و پنج نفره، به مدت پنج روز در محل باشگاه بیلیارد کیوبال گنبدکاووس با هم رقابت کردند و در نهایت چهار نفر به عنوان افراد برتر مسابقات برای شرکت در رنکینگ اصلی کشوری انتخاب شدند.

وی بیان کرد: مسابقات دور مقدماتی اسنوکر به صورت منطقه ای در استان های مختلف کشور در حال برگزاری است تا نفرات برتر هر منطقه برای شرکت در رنکینگ اصلی کشوری انتخاب شوند.

اسنوکر شکلی از بیلیارد است که روی میز بزرگی پوشیده از پارچه که دارای ۶ حفره (پاکت) است بازی می شود؛ چهار پاکت در چهار گوشه میز و دو پاکت دیگر در وسط کناره میز قرار دارد و رنگ سبز رویه میز نشانی از دورانیست که بازی بر روی چمن انجام می شده در آن زمان ضربه ها با عصا زده می شده و بعدها به میزهای کنونی و با چوب های حرفه ای تر تکامل یافته است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.