مراسم بزرگداشت جهان پهلوان سیدمجید کاظمی عقیلی همراه با نشست صمیمی فرماندار شهرستان کردکوی با قهرمانان و مدال آوران ورزشی این شهرستان شب گذشته در هتل پارتیان کردکوی برگزار شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، ابراهیم قدمنان در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران ما کار بزرگی می کنند که شاید سیاسیون ما نتوانند انجام دهند. با قهرمانی یک ورزشکار، پرچم ایران در آمریکا و دیگر کشورها برافراشته می شود و باعث افتخار مردم ایران است.

فرماندار کردکوی با تاکید بر اینکه ورزشکار باید مبلغ فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در جامعه باشد، گفت: شما ورزشکاران پیام رسان مردم ایران در کشورهای دیگر هستند.

وی به برخی از حمایت ها در بخش ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی به کردکوی آمدم دیدم که این شهر حتی یک استخر سرپوشیده ندارد، لذا کار ساخت استخر سرپوشیده را آغاز کردیم و بخشی از کار انجام شده و امسال هم برای این پروژه بیش از 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

قدمنان در ادامه ضمن تبریک هفته خبرنگار، گفت: خبرنگاران چشم و گوش این نظام هستند. اعتقاد دارم خبرنگار، هر جا  که ضعف و مشکلی دید و آن را بیان نکرد، نسبت به شهر و استان خیانت کرده است.

فرماندار کردکوی تاکید کرد: خبرنگار برای مسئولی که می خواهد کار انجام دهد، احساس امنیت و برای مسئولی که نمی خواهد کار کند، احساس خطر ایجاد می کند. مردم ولی نعمتان ما هستند و هر کسی که حق مردم را ضایع می کند، باید پاسخگو باشد.

در این مراسم تعدادی از ورزشکاران مشکلات و خواسته های خود را بیان کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.