نخستین دور این مسابقات با حضور اسب‌های بالای سه سال نژاد ترکمن (کلاس ۵) در دپار ( جعبه استارت) آغاز شد که آق اویلی بشگرد با اسب پرنده قوش قهرمان شد و نور محمد بهادر با اسب سارینا خرقان و طاهر گوگ نژاد با اسب شهاب رئیسی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های بالای سه سال نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۵) با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب لیدو زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد ، رامین قهرمانی با اسب سریما و محمد خوجملی با اسب سای دریم به مقام دوم و سوم این دور رسیدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های  نژاد دوخون (Maiden) با هم رقابت کردند که قربان محمد اودک با اسب کینگ بال زودتر از خط پایان عبور کرد و علی محمد غراوی با اسب رگنار و بنیامین جرجانی با اسب پرنس آلپ دوم و سوم شدند.

در دور چهارم اسب‌های بالای سه سال  نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۶) وارد دپار شدند که آق اویلی بشگرد با اسب بلک هورس موفق به کسب مقام اول شد، سراج الدین اندروا با اسب اریس به مقام دومی رسید و کمال دالیجه عطا با اسب سامرسا به مقام سومی دست یافت.

در دور پنجم اسب‌های بالای سه سال نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۴) با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب لادی هانی اولین نفر از خط پایان عبور کرد، مبین آسایش با اسب بلک حمید و علی محمد غراوی با اسب هایدان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کرد.

ششمین دور این هفته از رقابتها بین اسب‌های بالای سه سال نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۵) برگزار شد که در پایان رامین قهرمانی با اسب گل اندام مقام اول این دور را کسب کرد، آق اویلی بشگرد با اسب کلیپر و محمد امین توماج با اسب استینگر عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مجموعه سوارکاری بندرترکمن در غرب استان گلستان سالهاست که علی رغم برخی کاستی ها در بخش سخت افزاری همچون نبود جایگاه کافی تماشاگران و خدمات رفاهی میزبان مسابقات سوارکاری است و علاقمندان بسیار زیادی در این مجموعه سوارکاری حاضر می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.