دو تفاهم نامه همکاری بین شهرداری گرگان و گوانگ ژو در جریان سفر هیات شهرداری گوانگ ژو به گرگان به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، شهردار گرگان در نشست خبری مشترک با قائم مقام شهردار گوانگ ژو که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد:‌ امروز دو تفاهم نامه همکاری بین دو طرف در زمینه های فرهنگی، گردشگری و آموزش به امضاء رسید.

عبدالرضا دادبود بیان کرد: در بحث های صنعتی مذاکراتی داشتیم و طرف چینی تمایل به ایجاد یک شهرک صنعتی تخصصی ویژه گوانگ ژو در گرگان دارد.  

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد آقای گائو یویوئه به عنوان رئیس این هیات بعد از بازگشت به گوانگ ژو هماهنگی های لازم را برای تحقق این موضوع با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

دادبود گفت: تبادل هیات های نمایندگی در بخش های تخصصی از جمله کشاورزی، صنعت، دانشگاهی و غیره از دیگر موارد پیشنهاد شده در نشست مشترک با هیات چینی بود.

«گائو یویوئه» قائم مقام شهردار گوانگ ژو نیز در این نشست خبری اظهار کرد:‌ در دو روزی که در گرگان حضور داشتیم در مورد مسائلی از جمله کشاورزی، صنعتی و گردشگری و غیره صحبت شد. مسائل مطرح شده دقیقا مواردی بود که مورد توجه ما قرار داشت.

وی با بیان اینکه رابطه گرگان و گوانگ ژو بهتر خواهد شد، گفت: هر دو شهر از سبقه تاریخی برخوردار هستیم و خیلی راحت می توانیم با هم همکاری های موفقیت آمیزی داشته باشیم.

یویوئه خاطرنشان کرد: در جلساتی که داشتیم با نیازهایی که گرگان دارد آشنا شدیم و بر روی تمام مواردی که مطرح شد توجه خواهیم کرد و همکاری لازم را خواهیم داشت.

قائم مقام شهردار گوانگ ژو بیان کرد:‌ در این مدت از بافت تاریخی گرگان، پارک و جنگل دیدن کردیم و برخی از آنها خیلی بکر بودند.

وی گفت: در دیدار با مدیران شهری گرگان پیشنهاد ایجاد یک شهرک صنعتی گوانگ ژو را پیشنهاد دادیم و آن را دنبال می کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.