به گزارش روز جمعه ایرنا میرمحمد غراوی پنجشنبه شب در آیین تجلیل از قهرمان قهرمانان سال 97 ورزش گلستان اظهار داشت: کسب افتخارات زیاد ورزشکاران گلستان در بازی های آسیایی جاکارتا، ضرورت توجه بیشتر به تامین نیازهای ورزشی و مالی این قهرمانان را بیشتر از قبل کرده است.
وی با اشاره به افزایش اعتبارات ورزشی برای تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و والیبال گنبدکاووس در سال های اخیر گفت: این افزایش بودجه باعث شد تا والیبال گنبد نتایج خوبی کسب کند و بسکتبال گرگان هم برای اولین بار در تاریخ 60 ساله اش جواز حضور در رقابت های غرب آسیا را به دست آورد.
نماینده مردم شهرستان های شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم پیشنهاد کرد برای توجه به مسائل معیشتی ورزشکاران، مدال آفرینان و افتخار آفرینان و حل مشکلات بیکاری آنان، کمیته پیگیری و اشتغال تاسیس و راه اندازی شود.
شهرام کوسه غراوی اظهار داشت: ورزشکاران گلستانی افتخارات زیادی در میادین بین المللی کسب کرده اند که نتیجه آن پیشرفت ورزش استان و رشد و جایگاه آن در مقایسه با سایر استان ها است.
این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد سالن ‌ها و پروژه های ورزشی نیمه تمام گلستان، تا پایان کار دولت تکمیل و در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.