علی اصغر بیانی روز سه شنبه درگفت گو با خبرنگارایرنا، افزود: این افراد در عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مرتکب تخلف شده و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی و جریمه شدند.
رئیس ستاد تنظیم بازار کلاله به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: به منظور کسب رضایت شهروندان و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی و توزیع ناعادلانه کالا، طرح تشدید نظارت برکم و کیف عرضه کالا به شهروندان از12 اردیبهشت تا 17 خرداد به اجرا گذاشته شده است.
فرماندارکلاله اعلام کرد: از اول سالجاری تاکنون 6 هزار و 600 کیلوگرم گوشت گوساله، سه هزار و 700کیلوگرم گوشت گوسفندی، 38 تن شکر و سه هزار و 800 کیلوگرم قند توزیع شده است.
رئیس اداره صنعت و معدن کلاله نیز درگفت و گو با خبرنگارایرنا اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، علاوه بر اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان، هم اکنون شکر با نرخ کیلویی37هزار ریال بین شهروندان در حال توزیع می باشد.
خداقلی بایندری مقدم ادامه داد، شکر به نرخ تنظیم بازار در هفت مرکز توزیع کالاهای اساسی مردم در حال توزیع می باشد و اهالی این شهرستان شکر و سایر مایحتاج ضروری خودرا می توانند براساس نرخ مصوب تنظیم بازار تهیه نمایند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.