ولی خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 2468 واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر در این شهرستان فعال است، یادآور شد : از آغاز سالجاری تاکنون برای 200 واحد صنفی پروانه کسب صادر و تمدید شد.
افزود: طبق برآوردها 250 واحد کسبی فاقد پروانه در شهرستان گالیکش وجود دارد که به دلایل مختلف برای اخذ پروانه کسب اقدامی نکرده اند.
وی افزود: در همین رابطه از طریق بازرسی اصناف و اتحادیه های مربوطه در سه الی چهار مرحله به واحدهای بدون جواز کسب اخطار صادر شده که در صورت عدم همکاری برای اخذ مجوز، مغازه آنان پلمپ می شود.
وی همچنین گفت: در طول این مدت گشت‌های مشترک بازرسین اتاق اصناف با فرمانداری، مرکز بهداشت، اداره صنعت و معدن و دامپزشکی بیش از 50 مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی مختلف همچون خبازی ها، خواربارفروشی‌ها، کارگاه های قنادی ، شیرینی فروشی ها، سموم آفات نباتی و عطاریها بازدید کارشناسی به عمل آمد.
رئیس اتاق اصناف گالیکش گفت: در این مدت واحد بازرسی این اتاق نیز از یک هزار و 543 واحد صنفی بازدید به عمل آورده که 28 واحد از این تعداد به علت گران فروشی و عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رئیس اصناف گالیکش از توزیع 29 تن برنج، 44 تن گوشت مرغ منجمد، یک هزار و 500 کیلوگرم گوشت گرم، 8100 کیلوگرم گوشت گوساله، 13 هزار و 589 کیلو تخم مرغ و 10 هزار عدد قوطی رب در اجرای طرح تنظیم بازار در سال جاری خبر داد.
شهرستان گالیکش با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و در آن صاحبان قریب به 2500 واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر، به کاسبی مشغول دارند.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.