به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها عصر چهارشنبه در سالن المپیک شهر گنبدکاووس برگزار و در بخش سپک تاکرا قهرمانی کشور در رده زیر 23 سال تیم گلستان الف با دو پیروزی و نتایج دو بر صفر در برابر تیم های کرمان و آذربایجان شرقی ج، صعود خود به دور بعدی را مسجل کرد.
در دیگر بازی این روز تیم مرکزی الف با نتیجه 2 بر صفر تیم گلستان ب را شکست داد و در بازی دوم برابر سیستان و بلوچستان الف با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد.
همچنین تیم کرمانشاه با نتیجه دو بر صفر سیستان و بلوچستان را شکست داد و آذربایجان شرقی الف با نتیجه دو بر صفر تیم آذربایجان غربی را مغلوب کرد.
مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور در رده زیر 23 سال با شرکت 13 تیم در چهار گروه در مجموعه سالن المپیک گنبدکاووس در حال برگزاری بوده و تا 13 اردیبهشت ادامه دارد.
به گزارش ایرنا در مسابقات لیگ سپک تاکرا در رده بزرگسالان نیز که با شرکت 6 تیم در گنبدکاووس در حال برگزاری بوده در روز اول 6 دیدار انجام که این نتایج کسب شد:
کرمانشاه 2 * آجودان سازه گلستان صفر،
قزوین 1 * زنجان 2
کرمانشاه 2 * زنجان 1
سیستان و بلوچستان 1 * همدان 2
آجودان سازه گلستان 2 * همدان صفر
سیستان و بلوچستان 1 * قزوین 2
رقابت های لیگ سپک تاکرا در رده بزرگسالان (آقایان) امروز پنچشنبه نیز هم در سالن المپیک گنبدکاووس ادامه دارد.
هم اکنون افزون بر 100 نفر ورزشکار آقا و خانم به صورت سازماندهی شده در رشته سپک تاکرا در استان گلستان فعالیت دارند که بیشتر آنها بویژه بانوان از شهر گنبدکاووس هستند.
به گزارش ایرنا، سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به ‌جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود، این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی محبوب است.
هم اینک در دنیا 3 نوع سپک تاکرا انجام می‌شود که شامل هوپ تاکرا، دبل تاکرا و سپک تاکرای ساحلی است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و در رشته سپک تاکرا در دو بخش مردان و زنان چند ملی پوش دارد.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.