به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا در این دیدار تیم شهرداری در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 30 بر 16، 23 بر 18، 19 بر 17 و 27 بر 23 مغلوب شد.
حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم شهرداری در این بازی یاران خود را با ترکیب اولیه پری پتی، بابک نظافت (کاپیتان)، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و نیکولا دراگوئیچ در مقابل یاران هماد سامری سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با ترکیب اولیه آرن داودی، سعید داورپناه (کاپیتان)، رسول مظفری، مایک مازیار رستم پور و محمد حسن زاده قرار داد.
در این بازی مایک مازیار رستم پور با 19 امتیاز و تاثیرگذاری 23 به همراه رسول مظفری با 13 امتیاز و تاثیرگذاری 22 بهترین های نفت آبادان بودند.
همچنین پری پتی به همراه سامان طاهرپور از شهرداری به ترتیب با کسب 17 و 13 امتیاز و تاثیرگذاری 13 بهترین های این تیم بودند.
محمد حسن زاده از تیم پالایش نفت آبادان با کسب 12 امتیاز و 10 ریباند عنوان بازیکن دبل دبل این بازی را با تاثیرگذاری 18 به خود اختصاص داد.
فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه است و نفت آبادان با برتری امروز، دو بر یک از حریفش پیش افتاد. چهارمین مسابقه دو تیم نیز پنجشنبه در آبادان برگزار می شود که اگر نفتی ها برنده شوند قهرمان لیگ برتر خواهند شد.
در صورت برتری شهرداری در بازی فردا، مسابقه پنجم در گرگان تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.