امیر صدیقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نفت آبادان بازیکنان باکیفیت و هواداران پرشماری دارد که بازی مقابل آن ها سخت و دشوار است اما با همراهی و همدلی بازیکنان و برنامه ریزی کادر فنی، می خواهیم در 2 مقابل این تیم در آبادان پیروز شویم.
وی افزود: برخی بازیکنان تیم شهرداری گرگان مصدومیت هایی داشتند که با تلاش پزشکان تیم برطرف شده و همه بازیکنان تیم آماده حضور در مسابقه فینال هستند.
بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تلاش می کنیم در هر 2 مسابقه پیش رو برنده باشیم اما اگر باز هم کار به تساوی کشیده شود می توانیم در بازی پنجم با حضور هواداران گرگانی به فکر بالا بردن جام قهرمانی باشیم.
بازیکن تیم شهرداری گرگان درباره عملکرد این تیم در فصل جاری لیگ برتر گفت:این فصل یک تیم بدون حاشیه و بدون نوسان در گرگان روانه مسابقات شد که با حمایت هواداران توانستیم گام به گام بالا آماده و خود را به فینال لیگ برسانیم .
فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور طی 5 دیدار برگزار می شود.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دو دیدار نخست فینال میزبان بود که در دیدار اول 67 بر 63 مغلوب پالایش نفت آبادان شد اما در مسابقه دوم 81 بر 79 حریف آبادانی را مغلوب کرد.
نفتی ها امروز و فردا در خانه برابر حریف خود به میدان می روند.
در صورت نیاز، مسابقه پنجم دو تیم پانزدهم اردیبهشت و به میزبانی شهرداری گرگان برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند سه پیروزی کسب کند قهرمان خواهد شد.
3014/7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.