به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم آغاز عملیات اجرایی این دو بوستان محله ای روز سه شنبه در روستای زابل آباد و خیابان 'جرجان' شهر گنبدکاووس برگزار شد و قرار است گروه صنعتی صباح مبلغ 40 میلیارد ریال برای احداث این دو بوستان هزینه کند.
بوستان صباح حدفاصل دو روستای 'زابل آباد و تقی آباد' در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع با هزینه پش بینی شده تقریبی 10 میلیارد ریال احداث می شود و علاوه بر اهالی این دو روستا و اهالی دو مجتمع مسکن مهر، اهالی شهرک موسوم به مقدادی نیز از این بوستان بهره مند خواهند شد.
به گفته رییس شورای اسلامی روستای زابل آباد، مجموعا 15 هزار نفر از اهالی دو روستا، مجتمع های مسکن مهر و شهرک مقدادی از این بوستان محله ای که قرار است ظرف سه ماه احداث شود، بهره مند می شود.
میردوست رضویان گفت: زمین احداث این بوستان نیز توسط گروه صنعتی صباح خریداری و به این امر خداپسندانه و عام المنفعه اهدا شده است.
همچنین عملیات احداث یک پارک محله ای در زمینی به مساحت 2300 مترمربع در خیابان جرجان شهر گنبدکاووس توسط گروه صنعتی صباح با هزینه پیش بینی شده 30 میلیارد ریال آغاز شد.
شهردار گنبدکاووس درحاشیه آغاز عملیات اجرایی این بوستان گفت: این بوستان سی و ششمین پارک محله ای این شهر است که با مشارکت بخش خصوصی (برادران ابراهیمی) قرار است تا پایان امسال احداث و به بهره برداری برسد.
منصور طعنه گنبدی بابیان اینکه این بوستان مطابق با استانداردهای موجود کشور احداث می شود، افزود: در حال حاضر شهر گنبدکاووس 170 هکتار فضای سبز دارد که سرانه هر شهروند 10.4 مترمربع است.
به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس درمراسم آغاز عملیات اجرایی هر یک از این دو بوستان، از برادران ابراهیمی برای ساخت این پارک های تفریحی و سرگرمی برای شهروندان و روستاییان قدردانی کرد و گفت: این شهرستان تاریخی ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد که ساخت بوستان های تفریحی زیبا می تواند زمینه حضور بیشتر گردشگران به این شهر را فراهم کند.
به گزارش ایرنا، احمد ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی صباح نیز در این مراسم ها، احداث این دو بوستان در مناطق شهری و روستایی را در راستای مسئولیت نشاط اجتماعی گروه صنعتی صباح دانست و گفت: ایجاد فضای تفریحی و سرگرمی برای مردم بویژه قشر مولد و زحمتکش روستایی و فرزندان آنان با همین نیت و مسئولیت انجام می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.