حسین گلچینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مساحت این طرح ها درمجموع افزون بر 20 هزار متر مربع می باشد که برای اجرای آن حدود 205 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده است.
وی افزود: احداث یادمان دو شهید گمنام و مسجد پیامبر اعظم (ص)، ساختمان دو دانشکده علوم انسانی و علوم پایه، فنی و مهندسی، خوابگاه دانشجویی خواهران، ساختمان اداری و مالی، آزمایشگاه کشت بافت و پارکینگ از جمله این طرح ها بوده است.
دکتر گلچینی اضافه کرد: دیوارکشی زمین اطراف دانشگاه، توسعه فضای سبز، بازسازی سردر ورودی دانشگاه، گازرسانی، تجهیز دانشگاه به شبکه فیبر نوری، سلف سرویس و آمفی تئاتر از دیگر طرح های عمرانی این دانشگاه است.
وی با بیان اینکه بیشتر طرح های ذکر شده به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: چند طرح نیز در مراحل پایانی قرار دارد و تنها طرح احداث آمفی تئاتر دانشگاه به ظرفیت 300 نفر در مرحله عقد قرارداد است.
به گزارش ایرنا، دانشگاه گنبدکاووس که از سال 1362 در قالب آموزشکده کشاورزی زیرنظر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان فعالیت خود را آغاز کرده بود اکنون با ارتقا به دانشگاه مستقل، سه هزار و 222 دانشجو در 75 کد رشته تحصیلی از کاردانی تا دکتری و 125 عضو هیات علمی دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.