به گزارش ایرنا؛ ساختار تاسیس وزارت اطلاعات سال 1362 در دولت وقت ایران تهیه و مورد تصویب مجلس قرار گرفت و امروز به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی جزو 10 کشور قدرتمند دنیا محسوب می شود.
تشکیلات اطلاعات به عنوان چشمی بینا و گوشی شنوا برای تقابل با دسیسه های دشمنان با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب شکل گرفت.
هر چند فعالیت و خدمات فعالان وزارت اطلاعات در قالب آمار و ارقام ارائه نمی شود اما می توان عنوان کرد که این نیرو نقش مهمی در استقرار، حفظ و تداوم ارزش های انقلاب اسلامی داشته است.
در اهمیت وزارت اطلاعات همین بس که بنیانگذار انقلاب اسلامی از آن به عنوان مجموعه ای برآمده از انقلاب و نهادی دارای افرادی متدین، متعهد و روحانی یاد کرده و رهبر معظم انقلاب هم از آنان به عنوان زحمتکش ترین و دلسوزترین ماموران دستگاه اداری نظام تجلیل کرده و تعبیر سربازان بی نام و نشان و ناشناخته درباره این افراد را تعبیر درستی دانستند.
به گفته مدیرکل اطلاعات استان گلستان؛ امروز توان کنشگری نظام جمهوری اسلامی در چند نقطه و جبهه های مختلف است که از اقتدار و ثبات پایدار کشور حکایت دارد.
به گفته وی اتکا نداشتن نظام جمهوری اسلامی حتی به همپیمانان و قدرت چالش جدی با سرویس های رقیب از دیگر نقاط برجسته اقتدار ایران است این در حالیست که استکبار جهانی جبهه های مختلف ایذایی برای کشورمان ایجاد کرده است.
وی به وحدت در استان گلستان هم اشاره کرد و گفت: باید با اقدامات ایجابی، تبیینی، آگهی بخشی و اطلاع رسانی وحدت موجود هر چه بیشتر تقویت شود.
مدیرکل اطلاعات گلستان با یادآوری سیل اخیر در استان ابراز داشت: حضور سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه در مناطق سیل زده مانع ایجاد جنگ روانی دشمن شد.
وی خدمات دستگاهها اعم از سازمانها، ادارات، دستگاههای اجرایی، نظامی و انتظامی را هم در جریان سیل استان گلستان در مجموع مثبت ارزیابی کرد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.