به گزارش روز شنبه ایرنا در این مسابقات که دیروز جمعه در سالن تختی تهران برگزار شد، گلستان با برنز مشترک صادق سنچولی در وزن مثبت 84 کیلوگرم همراه با استان های آذربایجان شرقی، همدان و اردبیل به قرار گرفتن در رده دهم مشترک اکتفا کرد.
رییس هیات کاراته گلستان با اعلام این خبر به ایرنا گفت: گلستان با وجود سرمایه گذاری فراوان در رده های سنی پایه هنوز دارای تیم کامل و قدرتمند در بزرگسالان نیست و باید برای ورود آنان به مقطع قهرمانی چند سال صبر کرد.
اسماعیل جبله اظهار داشت: برای مسابقات ورودی اردوی تیم ملی بزرگسالان که به صورت آزاد برگزار شد، 5 ورزشکار از استان اعزام شدند که مدال آوری یک نفر نشان می دهد که گلستان راه زیادی برای تبدیل شدن به قدرت اول این رشته در کشور دارد.
وی افزود: گلستان در رده سنی بزرگسالان همچنان از خلا حضور قهرمانان برخوردار است که تکمیل فرایند آماده سازی و تربیت ورزشکاران پایه در آینده نزدیک این مشکل را برطرف خواهد کرد.
رییس هیات کاراته گلستان ادامه داد: در بخش زنان، مشکلات کاراته رده سنی بزرگسالان گلستان حادتر است و فاصله ما حتی در رده های پایه ها با استان های مدعی زیاد و طولانی است.
حدود چهار هزار دختر و پسر گلستانی کاراته را به صورت حرفه ای پیگیری می کنند.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.