به گزارش ایرنا، نوربخش داداشی عصر چهارشنبه در اطلاعیه ای خطاب به مسوولان دستگاه های عضو مدیران بحران استان، اظهارداشت: به علت حاکمیت جریانات جنوبی در روزهای گذشته و امروز بیشینه دمای شهرستان های گلستان بین 30 تا 33 درجه بود و در ساعات آینده و امشب با وزش باد به نسبت شدید در ارتفاعات و نواحی شرق و شمال شرق استان همراهی می شود.
وی افزود: از بامداد فردا پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده استان به تدریج تحت تاثیر سامانه سرد و بارشی قرار می گیرد که پیامد آن بارش باران، آذرخش (رعدو برق)، مه غلیظ، وزش باد به نسبت شدید در برخی نقاط ، مواج شدن دریا و کاهش 13تا 15درجه سلیسوس دما خواهد بود.
به گفته وی، اوج فعالیت این سامانه بارشی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده است.
مدیرکل هواشناسی گلستان اضافه کرد: در بازه زمانی اوج فعالیت این سامانه، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی شهرها و افزایش رواناب در رودخانه های استان پیش بینی می شود.
او یادآور شد که از عصر دوشنبه سامانه بارشی دیگری به استان نفوذ کرده و پیامد آن نیز بارش باران و در نواحی کوهستانی ریزش برف خواهد بود.
داداشی با بیان این که جزییات بیشتر فعالیت این سامانه اعلام می شود، گفت: پایش لحظه ای پدیده های جوی بطور منظم در این مرکز انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.