علی رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برق 20 درصد دیگر مربوط به مناطق روستایی در حاشیه جاده به سمت بابل است که به دلیل سطح بالای آب گرفتگی هنوز وصل نشده است .
وی علت برق دار نکردن این منطقه را جلوگیری از برق گرفتگی اهالی آن منطقه اعلام کرد و گفت که با بررسی های به عمل آمده توسط عوامل شرکت توزیع برق ، به محض این که سطح آب فروکش کند و تهدید برق گرفتگی رفع شود ، نسبت به برق دار شدن آن منطقه هم اقدام خواهد شد.
مدیر امور توزیع برق سیمرغ با اعلام این که 60 نفر تکنسین برق برای رفع مشکل قطع برق شهرستان به کار گرفته شدند ، افزود : نیروی کمکی از شهرستان های بابل ، جویبار ، بابلسر و ساری هم به منطقه اعزام شدند.
بارش شدید بارانی که از عصر یکشنبه در مازندران باریدن گرفت و همچنان ادامه دارد ، سبب طغیان رودخانه ' تلار ' و آبگرفتگی مناطق مختلف شهرستان سیمرغ شد.
سیلاب ناشی از طغیان رودخانه باعث شد تا شهر کیاکلا و 9 روستا بخش مرکزی در این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شود .
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده ، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات همچنان در حال باریدن است .
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که با بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.