به گزارش ایرنا معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: 200 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان در استان برگزار که غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهیدان، اجرای نمایش های خیابانی ،برگزاری کارگاه های هنری، مرخصی تشویقی سربازان جوان در کنار جشن نشاط و امید و تجلیل از جوانان در یازده شهرستان استان از آن جمله است.
محمود متقی با بیان این که در شهرستان های آق قلا، بندرترکمن و گمیشان به دلیل مشکل سیلاب و آبگرفتگی جشن تجلیل از جوانان برتر را نداریم، از برگزاری برنامه متمرکز هفته جوان در سالن ورزشی امام خمینی(ره) گرگان خبر داد و گفت: بخشی از هزینه این مراسم به سیل زدگان گلستان اختصاص دارد و علاوه بر آن آیین گلریزان با حضور نیکوکاران و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
وی همچنین از توزیع 20هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان و ارسال اقلامی مانند کنسرو، آب معدنی، خمیر دندان و وسایل بهداشتی برای این مناطق خبر داد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان در ادامه به فعالیت 105 تشکل مردم نهاد در استان اشاره کرد و افزود: هم اینک فقط اعتبار نامه 57 تشکل اعتبار داشته و 22 عنوان از این سمن ها در حوزه کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت دارند.
یازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(س) در تقویم ایران روز جوان نامگذاری شده تا جوانان ایشان را سرلوحه و الگویی شایسته در زندگی خود قرار دهند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.