به گزارش خبرنگار ایرنا تیم شهرداری گرگان عصر امروز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور چهار هزار تماشاگر با نتیجه 97 بر 59 مهمان خود آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داد.
تیم شهرداری در این دیدار در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 21 بر 11، 21 بر 15، 30 بر 16 و 25 بر 17 پیروز شد.
در این بازی حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم شهرداری گرگان یاران خود را با ترکیب اولیه پری پتی، بابک نظافت (کاپیتان)، عدنان دورقی، امیر صدیقی و حامد سهراب نژاد به میدان فرستاد.
بازیکنان تیم آویژه صنعت پارسا مشهد در غیاب محمد ولی پور سرمربی خود با هدایت محمد قیاسی کمک مربی و ترکیب ابوالفضل سیدی، نوید فراهانی، سینا هادی زاده، مهدی افخمی (کاپیتان) و احسان دلیرذهان وارد زمین شدند.
در این دیدار امیرحسین خندان پور از شهرداری گرگان با کسب 18 امتیاز و اثرگذاری 22 بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.
همچنین نوید خواجه زاده با کسب 14 امتیاز و تاثیرگذاری 15 بهترین بازیکن تیم مشهد شناخته شد و با کسب 10 ریباند عنوان بازیکن 'دبل دبل' را به خود اختصاص داد.
قضاوت این بازی را رضا جوادی به عنوان سرداور همراه صادق قنبری و کوروش بخشی عرب به عنوان داور اول و دوم با نظارت نصرت الله جعفریان نماینده ناظر داوری و غلام خوشکفا نماینده فدراسیون برعهده داشتند.
تیم شهرداری گرگان در ادامه رقابتها باید روزهای شنبه و یکشنبه آینده در تهران به مصاف تیم شیمیدر برود و با توجه به این که تیم راه یافته به فینال باید برنده 3 بازی از 5 رقابت باشد، دیدار سوم روز پنجشنبه آینده در گرگان برگزار می شود.
همچنین در صورت نیاز به بازی چهارم، روز جمعه گرگان میزبان خواهد بود و در صورت نیاز به بازی پنجم 2 تیم در تهران به مصاف هم خواهند رفت.
3014/1648/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.