به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، این بیمارستان از روز دوشنبه گذشته در یکی از مناطق شهر سیلزده آق قلا توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران دایر شده و مشغول ارایه خدمات درمانی به مردم آسیب دیده منطقه است.
بیمارستان صحرایی فوق تخصصی سپاه در آق قلا دارای بخش‌های تخصصی زنان، اطفال، داخلی، رادیولوژی و اتاق عمل جراحی و همچنین مجهز به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی، سونوگرافی، رادیولوژی و اورژانس بیش از 120 نیروی متخصص پزشکی دارد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در جمع شماری از سیل زدگان آق قلا گفت: به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح در اجرای دستور فرمانده معظم کل قوا وظیفه داشتم که در مناطق سیل زده حضور پیدا کنم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم.
سرلشگر باقری ادامه داد: مردم صبور و نجیب منطقه با آسیب های سیل مواجهند و به امر مقام معظم رهبری نیروهای مسلح امکانات خود را بسیج کرده تا دغدغه مردم سیل زده رفع شود.
بالاترین مقام نظامی کشور همچنین در نشست قرارگاه سلمان فارسی در شهرستان سیل زده آق‌قلا با هدف سرعت بخشیدن به روند کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زده و اتخاذ تصمیم‌های لازم برای تخلیه و خروج سیلاب از منطقه حاضر و با فرماندهان میدانی بحث و تبادل نظر کرد.
سرلشگر باقری در این نشست گفت: اگر نیاز باشد دیگر دستگاه‌ها و امکانات مهندسی نیروهای مسلح را هم برای کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده استان گلستان، انتقال می دهیم.
سردار باقری از دهانه گرگان‌رود و وضعیت کنونی خروج سیلاب از شهرها و روستاهای استان گلستان و ورود آن به دریای خزر به صورت میدانی دیدن کرد و دستوراتی هم برای شتاب بخشیدن در تخلیه آب از منطقه و هدایت آن به دریا داد.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.