به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار داشت: دولت، ملت و مراجع تقلید عراق از رییس جمهوری ایران به گرمی استقبال کردند که این موضوع نشان دهنده علاقه و پیوند قلبی و عمیق ملت و دولت های ایران و عراق است.
وی گفت: رهاورد سفر دکتر روحانی به عراق به حدی برای آینده 2 کشور و منطقه تاثیر گذار بود که بلافاصله آمریکا برخی از گروه های مقاومت از جمله بسیج مردمی عراق یا حشد الشعبی و انگلیسی ها حزب الله لبنان را تروریست معرفی کرده و عربستان سعودی نیز یمن را بمباران و 23 تن زن و کودک بی دفاع را به شهادت رساند.
دکتر روحانی رییس جمهوری در سفری سه روزه، از بیستم اسفند ماه برای دیدار با مقامات عالیرتبه عراق در صدر هیاتی بلندپایه به این کشور سفر کرده بود.
*اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی
خطیب جمعه گرگان همچنین به اعطای نشان ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا به سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس اشاره کرد و گفت: اعطای این نشان، بیانگر تقدیر رهبر معظم انقلاب از تلاش های سردار سلیمانی در میدان های خطر برای دفاع از اسلام و انقلاب است.
وی افزود: قدردانی از سردار سلیمانی، تشکر از همه سرداران ایثار و جهاد در سپاه قدس، حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان است.
نشان ذوالفقار پر افتخارترین نشان نظامی ایران است که پس از انقلاب برای نخستین بار هفته گذشته توسط مقام معظم رهبری به سرلشگر سلیمانی اعطا شد.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.