به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی عصر جمعه در دوازدهمین گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بروجرد که در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد، افزود: ایثار، شهادت و فداکاری فرزندان غیور این مرز و بوم آن را به یک گفتمان فرهنگی تبدیل کرد که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شد.
وی اظهار داشت: امنیت پایدار ایران اسلامی و نفوذ روزافزون آن در منطقه و پیروزی های همیشگی از برکات گفتمان مقاومت بود که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: امروز در چهلمین سال انقلاب هستیم و این هنر مقاومت بود که همواره همه تهدیدات، تحریم ها و فشارها را به فرصتی برای پیشرفت ایران تبدیل کرده است.
سردار کشکولی با اشاره به اینکه هیچ کدام از تحریم ها، تهدیدات و فشارهای دشمن نتوانسته از ایستادگی ملت ایران بکاهد، بیان کرد: هوشیاری و آینده نگری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمنان را از زمان پیروزی انقلاب تا کنون خنثی کرده است.
وی ادامه داد: ماندن مردم در صحنه های مختلف انقلاب یکی از دستاوردهای مهم گفتمان مقاومت است که باید از این ارزش ها و آرمان ها حفاظت شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهارداشت: در دروان دفاع مقدس ملت ایران اسلامی با سلاح ایمان، ایثار و شهادت در برابرسپاه کفر ایستاد.
سردار کشکولی با اشاره به اینکه امروز جغرافیای منطقه تغییر کرده است، گفت: هم اکنون بسیاری از کشورها هم پیمان ایران هستند و به این باور رسیده اند که انقلاب اسلامی یک ابرقدرت بزرگ در مقابل استکبار جهانی و قدرتهای زور گوی جهان است.
وی بیان کرد: یکی از دلایل خروج آمریکا از برجام این بود که آمریکا شکست های مکرر دولتمردان این کشور در منطقه بود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: صبر، بردباری، ایثار، شهادت، ولایتمداری و تکلیف گرایی ملت ایران باعث شده که همواره در صحنه باقی بمانند و نگذارند توطئه های رنگارنگ دشمنان به انقلاب و نظام و رهبری ضربه وارد کند.
سردارکشکولی افزود: امروز فرهنگ و گفتمان مقاومت اسلامی ملت ایران در سوریه، لبنان و یمن و دیگر کشورهای منطقه نهادینه شده است و اجازه نمی دهند که زورگویان عالم برسرنوشت آنها حاکم شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا دوازدهمین گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بروجرد به مناسبت سوم خرداد سالروز ازاد سازی خرمشهر و سالگرد شهادت شهید محمد بروجردی برگزار شد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.