حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان روز چهارشنبه در چهلمین همایش سراسری مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور در مشهد افزود: بر اثر این تغییر می توان با بزرگنمایی مشکلات و چالشها و کوچک نمایی داشته ها و دستاوردها مردم را به ناامیدی و یاس رساند.
وی ادامه داد: بهترین ابزار برای اجرای این راهبرد هم فضای مجازی است بطور مثال در اعتشاشات دی ماه پارسال بین 100 تا 150 هزار نفر در 100 شهر کشور شرکت داشتند اما دشمنان این تعداد را چنان بزرگنمایی کردند که گویی کشور در معرض انقلاب قرار گرفته است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی جریانی معتقد بود که بدون همراهی با غرب نمی توان کشور را اداره کرد اما پس از 40 سال ادعای نیروهای انقلابی به اثبات رسید که آمریکا قابل اعتماد نیست و همان شیطان بزرگ است.
وی افزود: تمامی مشکلات قابل حل است مشروط بر این که به تواناییهای خود تکیه کنیم و در این مسیر روحیه اشرافیگری و تجمل گرایی به خصوص در بین مسئولان مانعی بزرگ است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها ادامه داد: در 40 سال گذشته هرکس که توسط غربال کنار گذاشته شد مدعی شد نظام جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده و در حال فروپاشی است. در واقع این افراد به جای دیدن عیوب خود و اصلاح آنها بن بست خود را به نظام نسبت دادند و می دهند.
وی گفت: برخی گمان می کنند انقلاب اسلامی یک رودخانه معمولی است که با یک بیل و دو سه کف دست خاک از حرکت می ایستد و یا تغییر مسیر می دهد در حالی که این پندار توهمی بیش نیست. انقلاب اسلامی ایران رودخانه نیست بلکه سیل عظیمی است که خودش راه باز می کند و موانع را از میان بر می دارد. انقلاب اسلامی ایران درخت بی ریشه ای نیست که با بادی از جا کنده شود و اگر برگهایی از این درخت ریزش می کند برگهای با طراوتی نیز بر آن می روید.
حجت الاسلام محمدیان افزود: دشمن در پی اغتشاشات دی ماه 1396 کشور در پی القا ناکارآمدی و ایجاد یاس از اصلاح نظام بود که دوستان نادانی نیز به دام این دسیسه دشمن افتادند.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.