به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر جمعه تیم منتخب هنرمندان کشور در یک بازی خیریه، با حضور مردان و زنان والیبال دوست منطقه،مقابل پیشکسوتان والیبال گنبد قرار گرفت و در گیم اول تیم گنبد توانست با کسب نتیجه 25 بر 12 به برتری برسد.
گیم دوم این بازی با برتری 25 بر 19 تیم هنرمندان به پایان رسید و در گیم سوم نیز که به عنوان گیم پایانی این بازی تعیین شده بود، تیم هنرمندان توانست با کسب نتیجه 25 بر 22 این بازی را به سود خود خاتمه دهد.
عبدالرضا امیراحمدی مجری مطرح تلویزیون که به عنوان مربی تیم هنرمندان در این دیدار حاضر بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: کمک به مردم یکی از وظایف هنرمندان به عنوان قشری است که جامعه برای آنها احترام قائل هستند.
وی افزود: هنرمندان باید با استفاده از هر راهی در این مسیر گام بردارند زیرا اعتبار خود را از همین مردم به دست آورده اند و باید از آن در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه استفاده کنند.
وی بیان کرد: تیم هنرمندان با برگزاری دیدارهای خیریه، مبالغ بلیت فروشی و کمک هایی که در این دیدارها به دست می آید را برای کمک به افراد نیازمند جامعه هزینه می کند و این فرهنگ باید گسترش یابد.
مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری جرجان زمین به عنوان متولی برگزاری این مسابقه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برای برگزاری این دیدار، تعدادی از هنرمندان صدا و سیمای کشور به گنبد دعوت شدند که از جمله آنها می توان به کیانوش گرامی، عبدالرضا امیراحمدی، سیدجواد هاشمی، محسن نیکو سخن و بهمن سلطانی اشاره کرد.
حامد صلواتیان افزود: این مسابقه ورزشی در راستای برنامه های گرامیداشت چهلمین سال پیرورزی انقلاب اسلامی و با هماهنگی فرمانداری و اداره ورزش وجوانان گنبدکاووس برگزار شد و عواید حاصل از آن صرف امور خیریه می شود.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.