غلامرضا خموشی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار داشت: بانک سپه گلستان با حضور موثر و هوشمندانه در عرصه های مختلف اقتصادی و در تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی استان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت در بحث اقتصاد مقاومتی و طرحهای مرتبط حداکثر تلاش و تخصیص لازم را به عمل خواهد آورد.
وی اظهار داشت: بانک سپه تاکنون نیز با تزریق اعتبارات مناسب در تسهیل و رونق تولید گلستان و نیز اجرای پروژهای اقتصادی اثرگذاری بالایی داشته است.
وی با یادآوری ضرورت و تاثیر کارکرد رسانه های ارتباط جمعی در توسعه جوامع گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مرجع؛ حرفه ای و اثرگذار در توسعه فرهنگی - اقتصادی جامعه اثرگذاری بالایی دارد.
مدیر شعب بانک سپه گلستان با ابراز خرسندی از آشنایی بیشتر با فرایند تولید و توزیع خبر خواستار تعامل هرچه بیشتر رسانه ها بویژه ایرنا به منظور شتاب بخشی در توسعه استان شد.
خموشی ابراز داشت: بانکه سپه به عنوان بانکی دولتی در عرصه کلان اقتصادی کشور کارکرد بالایی دارد و اثرگذاری اقداماتش در تعامل با رسانه های ارتباط جمعی بیشتر خواهد شد چراکه رسانه ها علاوه بر نمایندگی افکار عمومی و بیان خواسته های مردم؛ در تعامل با مسوولان و تقویت کارکرد دستگاهها موثرند.
در این نشست نکونام معاون مدیرکل روابط عمومی بانک سپه و شماری از مدیران حوزه بانکی استان گلستان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.