نماینده هیات والیبال استان گلستان در این مسابقات، دوشنبه شب در خصوص نتایج دیدارهای روز نخست به خبرنگار ایرنا گفت: امروز چهار دیدار برگزار شد که در بازی اول، شهرداری ارومیه توانست در سه گیم متوالی با کسب نتایج 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 18 حریف خود عقاب نهاجا را شکست دهد.
عبدالغفور ماهری افزود: در دومین دیدار نیز پیکان تهران مقابل شهرداری ورامین به میدان رفت که در نهایت پیکان توانست با کسب نتایج 25 بر 21 در دو گیم متوالی و واگذاری وقت سوم با نتیجه 25 بر 17 و پیروزی 25 بر 18 در گیم چهارم ، با نتیجه نهایی سه بر یک این دیدار را به سود خود خاتمه دهد.
وی افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس که میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده دارد در بازی سوم مقابل پیام خراسان، حاضر شد و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
نماینده هیات والیبال استان گلستان افزود: تیم شهرداری گنبد کاووس این دیدار را با کسب نتایج 25 بر 22 و 25 بر 29 و 25 بر 17 در گیم های اول، دوم و چهارم به سود خود به پایان رساند و گیم سوم را با نتیجه 25 بر 19 به پیام خراسان واگذار کرد.
ماهری در خصوص بازی پایانی روز نخست نیز گفت: بازی تیم های سایپای تهران و درنای در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 17 به نفع سایپا به پایان رسید.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه الف و ب از صبح دوشنبه 29 بهمن در گنبدکاووس آغاز شد و تا چهارم اسفند ادامه دارد.
در گروه الف این مسابقات تیم های شهرداری گنبدکاووس، عقاب نهاجا، پیام خراسان و شهرداری ارومیه و در گروه ب نیز تیم های پیکان تهران، درنای ارومیه، شهرداری ورامین و سایپای تهران حضور دارند و طبق برنامه قرعه کشی، دیدارهای خود را برگزار می کنند.
براساس برنامه بازی ها، فردا (سه شنبه) نیز چهار دیدار برگزار می شود و پیکان تهران با دورنای ارومیه، شهرداری ورامین با سایپای تهران، شهرداری گنبد با عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه با پیام خراسان بازی می کنند.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.