به گزارش خبرنگار ایرنا سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان افزود: مردم می دانند راه عبور از مشکلات سازش و تسلیم در قبال دشمن نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم اصل نظام و انقلاب را از کم کاری و ندانم کاری برخی مسوولان دولت جدا کرده اند و در 22 بهمن هم نشان دادند که نگاه ملت به مشکلات اقتصادی خلاف خواست و نظر دشمن است.
نورمفیدی تصریح کرد: مردم برای تجدید بیعت با رهبری در موضوع اصل نظام وارد عرصه شدند و با حضور گسترده در راه پیمایی 22 بهمن انقلاب و نظام را پشتیبانی کردند.
خطیب جمعه گرگان به اظهارات رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه دولت ایران 40 سال مردم را تحت فشار و سختی قرار داده، اشاره کرد و گفت: این ابله مردم ایران را ساده فرض کرده چراکه اگر سخنان ترامپ درست بود ایرانیها 40 سالگی انقلاب را جشن نمی گرفتند و در واقع این سخنان نشانه توهین به ملت ما است.
نورمفیدی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گرگان بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: تکیه و تاکید معظم له بیشتر بر جوانان به عنوان آینده سازان نظام و انقلاب است.
خطیب جمعه گرگان اضافه کرد: معنویت و اخلاق از اصول انقلاب است و پیشرفت و توسعه یافتگی بدون آن فایده ای ندارد.
نورمفیدی با یادآوری مساله سبک زندگی در بیانیه مقام معظم رهبری اظهار داشت: متاسفانه سبک زندگی غربی در کشورمان گسترش یافته و این همان خواسته دشمن است.
امام جمعه گرگان همچنین به مساله مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: ما با این مساله مشکل و حرفی نداریم اما با وضعیت کنونی و زیاده خواهی طرف مقابل؛ مخالف مذاکره هستیم.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.