به گزارش خبرنگار ایرنا، در این کوهپیمایی بیش از 1000 کوهنورد از 11 شهرستان استان گلستان و استان خراسان شمالی با آغاز صعود خود از روستای فارسیان آزادشهر، به ارتفاعات پوشیده از برف ماران کوه در محدوده شهرستان مینودشت صعود کردند.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری آزادشهر در حاشیه این کوهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: حضور امروز ورزشکاران از اقصی نقاط استان گلستان و حتی خارج از این استان در این کوهپیمایی که با عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، ثابت کرد که هنوز هم مردم پای آرمان های نظام ایستاده اند و به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایبند هستند.
حسین لاری کمان افزود: هرچند برخی کشورهای خارجی که قصد تسلط بر منابع کشور و خصوصا کم فروغ نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی ایران را دارند، فشارهایی را نیز با وضع برخی تحریم ها ایجاد کرده باشند ولی این مردم همیشه پای رهبر و کشور خواهند ایستاد و استقامت امروز این ورزشکاران از پیر و جوان، مهر تاییدی بر این موضوع است.
وی بیان کرد: این همایش با حجم وسیع حضور علاقه مندان که در مسیر رفت و برگشت 12 کیلومتری کوهستانی و پوشیده از برف صورت پذیرفت، در سطح استان بسیار کم سابقه است که با برنامه ریزی دو ماهه و هماهنگی های گوناگون با سازمان های مختلف و با نیت گرامیداشت یاد 4000 هزار شهید استان گلستان انجام شد.
سرپرست برگزاری این کوهپیمایی نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه بر قله های افتخار بوده و هست و از همین رو امروز با صعود به ارتفاعات 2130 متری ماران کوه مینودشت، استقامت و ایستادگی ورزشدوستان ایرانی که اکثرا همراه با خانواده در این مراسم شرکت کرده بودند را به نمایش گذاشتیم.
موسی سمیعی خاطرنشان کرد: برای برپایی این برنامه همه دستگاه های شهرستانی همکاری کردند و سازماندهی این جمع بزرگ نشان از درایت مسئولان منطقه است که بدون هیچ مشکلی یک روز مفرح را با اجرای برنامه ای سالم برای خانواده ها تدارک دیدند.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.