به گزارش ایرنا، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: هدف از این توافق ارتقای سطح حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات بهتر به مستاجران اوقاف استان با واگذاری بخشی از خدمات به دفاتر آی تی سی روستایی است.
حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهار داشت: اکنون اداره اوقاف در 130 روستای استان گلستان موقوفه دارد که برای ارایه خدمات به مستاجران خود در روستاها، باید مراجعه حضوری و سفر به شهر صورت گیرد.
وی گفت: با امضای این تفاهم نامه در این مرحله 80 روستای گلستان با 15 هزار و 986 مستاجر از طریق دفاتر آی تی سی روستایی خدمات اوقاف را در محل سکونت خود دریافت خواهند کرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان هم بر برون سپاری خدمات دستگاه ها در استان تاکید کرد و گفت: از یک هزار و 300 خدمات احصا شده برای تمامی دستگاه های خدمات به منظور واگذاری آن، تاکنون فقط 35 خدمت به دفاتر پست واگذار شده است.
محمد احمدی اظهار داشت: اکنون اداره اوقاف و امور خیریه گلستان در برون سپاری خدمات خود پیشقدم شده و امیدواریم سایر دستگاه های خدمات رسان از این ظرفیت در ارایه خدمات هرچه بهتر به هم استانی ها استفاده کنند.
طبق گزارش اداره کل پست گلستان در این استان یک هزار روستا وجود دارد که 400 روستای آن دارای دفتر آی سی تی بوده و جزو استان های پیشرو در استفاده از این طرح به شمار می رود.
67 هزار رقبه و 5500 موقوفه استان گلستان با نیات و اهداف مختلف در سامانه موقوفات کشور ثبت است.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.