به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور ظهر روز یکشنبه در نشست خبری اعلام کرد: از این تعداد برنامه 110 برنامه به صورت شاخص در جدول ستاد دهه فجر ناحیه مقاومت بسیج سپاه پیش بینی شده که باحضور گروه های مختلف مردم و بسیجیان برگزار می شود.
وی، راه اندازی کاروان جشن انقلاب، بازخوانی 40 سخن مهم رهبران انقلاب اسلامی برای بانوان، 40 مسجد 40 حضور، همایش دختران انقلاب، برگزاری 11 یادواره شهدا و گرامیداشت شهدای فجرآفرین گنبد، همایش نقش زنان درنگهداری دستاوردهای انقلاب، تولیدات هنری و رسانه ای کوتاه از خدمات انقلاب اسلامی در منطقه و دیدار با علما و بزرگان را از مهمترین برنامه های شاخص دهه فجر ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس برشمرد.
سرهنگ قاسم پور اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگران، اکران تعداد 40 فیلم سینمایی در 40 مسجد و پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری نشست های فرهنگی، بصیرتی و نیز مسابقات قرآن، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، ویزیت رایگان و توزیع سبد کالا بین خانوارهای نیازمند از دیگر برنامه های شاخص بسیج در گنبدکاووس است.
وی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امسال ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را با وجود دشمنی دشمنان قسم خورده نظام و سنگ اندازی های آنان، بهتر و باشکوهتر از سال های قبل برگزار می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: انقلاب اسلامی در 40 سال عمر با برکت خود دستاوردها و خدمات زیادی داشته که باید توسط ادارات و نهادها و نیز بسیج به اطلاع گروه های مختلف مردم بالاخص نسل جوان رسانده شود.
سرهنگ قاسم پور افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران و مسئولان آن توسری خور قدرت های استکباری و استعماگر بوده و این قدرت ها فقط به دنبال چپاول و غارت منابع ملت ایران بودند.
وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم ایران دارای عزت و استقلال شده اند و به احکام اسلام ناب محمدی (ص) عمل می کنند و در قالب مردمسالاری دینی همه مسئولان خود را با رای مستقیم و آزادانه انتخاب می کنند.
سرهنگ قاسم پور به راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج در دو روستای مرزی کرند و هوتن از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: فعالیت این قرارگاه از حدود دو سال پیش آغاز شده و خدمات خوبی در بحث محرومیت زدایی انجام شده است.
وی ادامه داد: روز گذشته نیز با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران عملیات اجرایی 40 هزار برنامه محرومیت زدایی در کشور آغاز شد که سهم گلستان 1300 طرح است و سهم خوبی نیز برای گنبدکاووس پیش بینی می شود.
این مقام مسئول درپایان سخنان خود نیز از اعزام یک کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان پسر درایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد و بدون اشاره به زمان و آمار افراد اعزامی، گفت: سفر این کاروان به مناطق جنگی جنوب کشور و چهار روزه خواهد بود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.