به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سید مناف هاشمی شنبه شب در نشست خبری اظهار داشت: تاکنون چند گزارش از رهاسازی زباله و فاضلاب در گوشه و کنار گرگان واصل شده است که از ضعف نظارت شهرداری حکایت دارد.
استاندار که به سوالات پاسخ می داد با تایید اظهارات یکی از خبرنگاران مبنی بر رهاسازی زباله، نخاله و فاضلاب در برخی نقاط گرگان پس از ممنوعیت دپوی آن در تپه هزارپیچ؛ گفت: این معضل از کانال های دیگری هم به استاندار گزارش شده است و نشان می دهد شهرداری گرگان در انجام وظیفه ذاتی کوتاهی دارد.
هاشمی اظهار داشت: در صورتیکه اطلاعات ارسالی شهروندان از متخلفین و آلوده کنندگان محیط زیست به مبادی ذیربط منجر به شناسایی آنها شود؛ از استانداری جایزه خواهند گرفت ضمن اینکه افرادی که اقدام به رهاسازی زباله و فاضلاب می کنند باید منتظر برخورد شدید قانونی باشند.
وی گفت: در جریان سفر رییس جمهور به گلستان 100 میلیارد تومان اعتبار برای موضوع جمع آوری زباله اختصاص یافت.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش راجع به اجرای طرح تله کابین در علی آباد کتول گفت: از آنجا که این پروژه در توسعه و تقویت اقتصاد و گردشگری شهرستان اثرگذاری دارد از اجرای آن حمایت می کنیم و قرار است کار به بخش خصوصی واگذار شود.
هاشمی با تصریح بر اینکه تمام پروژه های گلستان باید به اشتغال ختم شود؛ در خصوص برگزاری تورنمنت های بین المللی ورزشی در استان نیز گفت: این موضوع با شادابی مردم بویژه جوانان ارتباط مستقیم دارد بنابراین مورد حمایت همه جانبه مدیریت استان است حتی اگر هزینه بالایی داشته باشد.
استاندار گلستان با اشاره به عقد تفاهم نامه های مختلف با وزارتخانه ها و سازمانها؛ اظهار داشت: اگرچه در این تفاهم نامه ها اعتبار ریالی پیش بینی نشده و بیشتر ناظر بر ارایه تسهیلات در حوزه های مختلف است اما با این وجود اجرای 20 تا 30 درصد آن هم می تواند 5 تا 6 هزار میلیارد تومان فرصت برای گلستان ایجاد کند.
این خبر تکمیل می شود...
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.