به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار تیم شهرداری در کوارتر اول، سوم و چهارم با نتایج 23 بر 19، 20 بر و 17، 21 بر 14 میهمان خود را شکست داد، اما در کوارتر دوم با نتیجه 16 بر 13 بازی را واگذار کرد.
حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم گرگان یاران خود را در این دیدار با ترکیب اولیه بابک نظافت (کاپیتان)، پری پتی، عدنان دورقی، امیر صدیقی و حامد سهراب نژاد به میدان فرستاد.
بازیکنان تیم پگاه ایران برای آغاز بازی با هدایت رضا محمدی منش به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه سعید صالحی، کاوان قطبی (کاپیتان)، سعید محمدی، محمد اوجاقی و احمد بوستانیان وارد زمین شدند.
در این بازی پری پتی بازیکن تیم شهرداری با کسب 23 امتیاز، 11 ریباند و تاثیرگذاری 29 ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن میدان در کنار حامد سهراب نژاد دیگر بازیکن تیم شهرداری با کسب 12 امتیاز و 10 ریباند و تاثیرگذاری 18 به عنوان بازیکن دبل دبل شناخته شد.
در تیم پگاه محمد اوجاقی با کسب 17 امتیاز و سعید صالحی با تاثیرگذاری 18 به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود بودند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با 11 بازی، 7 برد، 4 باخت با مجموع 18 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و روز دوشنبه هفته آینده در هفته چهاردهم این رقابت ها میهمان رعد پدافند دزفول است.
تیم پگاه ایران نیز با 12 بازی، 2 برد، 10 باخت و مجموع 14 امتیاز در کارنامه مکان هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده و در بازی هفته آینده خود میزبان تیم پالایش نفت آبادان است.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با حضور 9 تیم در مرحله مقدماتی در حال برگزاری است.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.