ایرج مقدم یکشنبه شب پس از برد خانگی در مقابل خاتم اردکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دو گیم ابتدایی بازی، بازیکنان تیم ما حتی در حد شرایط تمرینی تیم هم ظاهر نشدند و با یک عملکرد ضعیف، دو گیم متوالی را به حریف واگذار کردیم.
وی گفت: در پایان گیم دوم با جابجایی بازیکنان و بحث روانی که به تیم انتقال دادیم، توانستیم آنچه هواداران از تیم شهرداری گنبدکاووس انتظار داشتند را نشان دهیم و پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان نیز در خصوص دیدار تیمش در مقابل شهرداری گنبد گفت: در ابتدای بازی شهرام محمودی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ما دچار مصدومیت از ناحیه مچ دست شد که همین موضوع از کیفیت بازی این بازیکن و در نتیجه تیم کم کرد.
محمدرضا سالک اردکانی افزود: بازیکنان تیم خاتم اردکان با تمام توان بازی کردند ولی جایی بازی را تمام شده فرض کردند که هنوز یک گیم تا رسیدن به پیروزی فاصله داشتیم و این امر نیز از دلایل شکست تیم ما بود.
وی خاطرنشان کرد: تیم میزبان نیز با جان و دل در میدان حاضر شد و جا دارد این برد را به بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیم شهرداری گنبدکاووس تبریک بگویم.
تیم شهرداری گنبدکاووس توانست در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر 2 میهمانش خاتم اردکان را شکست دهد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.