پیمان رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسول نجفی در پست پاسور، علیرضا جلوه در پست دفاع میانی و حامد تاروردی در پست دریافت قدرتی، بازیکنان تازه جذب شده تیم شهرداری ارومیه برای نیم فصل رقابت ها هستند.
وی بیان کرد: در صدد هستیم با جذب این بازیکنان بسیاری از نقاط ضعف تیم شهرداری ارومیه را برطرف کنیم تا انتظارات به حق هواداران مشتاق شهر والیبال خیز ارومیه برآورده شود.
وی ادامه داد: تیم والیبال شهرداری ارومیه موقعیت خوبی در جدول ندارد و تلاش مدیریت باشگاه تقویت و برون رفت از این وضعیت کنونی است.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه بازگرداندن شور و نشاط همیشگی به سالن غدیر ارومیه در دستور کار است، افزود: هواداران عادت ندارند تا تیم محبوب خود را در رده های پایین جدول ببینند و امسال کسب باخت های پیاپی و قرار گرفتن در قعر جدول موجب قهر و کاهش رغبت آنان برای حضور در سالن شده است.
وی ادامه داد: با جذب بازیکنان مطرح، تقویت تیم و جبران امتیازهای از دست رفته، تیم والیبال شهر ارومیه را به روزهای اوج از دست رفته می رسانیم.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم و آخر دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیدار خانگی با نتیجه 3 بر صفر مقابل سایپای تهران مغلوب شد و دور رفت را با شکست به پایان رساند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب تنها 2 پیروزی، 10 باخت و اندوختن 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.
با اتمام رقابت های نیم فصل تیم ها استراحت داشتند و رقابت های دور برگشت از فردا چهارشنبه پنجم دی ماه آغاز می شود.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر والیبال در تهران به مصاف پیکان می رود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.