فرهاد نفرزاده چهارشنبه شب پس از پایان دیدار با شهرداری گنبد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: باید این برد را به تماشاگران والیبال دوست گنبد و ترکمن صحرا تبریک بگویم؛ بازی زیبا،دقیق و فنی را پشت سر گذاشتیم و هردو تیم تمام تلاش خود را برای برتری به کار بسته بودند.
وی افزود: تمام تماشاگران حاضر در سالن و والیبال دوستانی که از طریق گیرنده های خود این مسابقه را دنبال می کردند شاهد یک بازی مهیج بودند.
سرمربی تیم عقاب نهاجا افزود: در این بازی عقاب نهاجا با هر نتیجه ای برای کسب برد شایسته تر از میزبان خود بود ولی تیم گنبد در کمال خوش شانسی در این بازی به برتری رسید.
وی گفت: از بازی بازیکنانم در مجموع راضی هستم هرچند که بعضی از آنان می توانستند بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارند ولی در برخی از موقعیت ها، ناپختگی بعضی از بازیکنانم باعث هدررفت امتیازهای تیم ما شد.
نفرزاده تصریح کرد: در پایان باید متذکر شوم هرچند که تیم گنبد از این میدان به دعنوان برنده خارج شد ولی از نظر من شهرداری گنبدکاووس برتری نسبت به تیم عقاب نهاجا نداشت.
احد ارمشی سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس نیز در پایان بازی در حالی که از برخی شعارهای هواداران در مقاطعی از بازی که تیمش ضعیف ظاهر شد، دلگیر بود، تنها به این گفته بسنده کرد که این برد را به کسانی تقدیم می کنم که در باخت ها نیز کنارمان هستند.
تیم شهرداری گنبدکاووس شامگاه چهارشنبه و در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، در مصاف با تیم عقاب نهاجا توانست در خانه خود با نتیجه 3 بر 2 به پبروزی برسد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.